ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
زهرا سادات طباطبایی یزدیزهرا سادات طباطبایی یزدی، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

دختر مهربون من

مهد کودک

1392/3/11 23:59
نویسنده : مامانفاطمه
128 بازدید
اشتراک گذاری

از مهد کودک های زیادی پرس وجو کردم که زیر 3سال پذیرش دارن یا نه؟ اکثرا می گفتن اگه پوشکی یه نه من بهشون توضیح می دادم که نمی خوام بذارمش برم برم خودم پسشش می مونم نمی خوام یاد بگیره فقط می خوام تو محیط باشه خود به خود خودش یاد می گیره (یادم رفت بگم این مهدا دوزبانه بودن) مگه زبون مادری رو نشون دمش بهش یاد دادم خودم پیشش می مونم منشی یه می گه خانم اگه همه ی بچه ها با ماماناشون بیان می دونی چه خبر میشه خلاصه دیروز یه جا رو پیدا کردم  هم زیر 2سالپذیرش داشته باشه هم من بمونم پیشش البته بیرون کلاس. وقتی رفتیم تا من سر شهریه توضیه بدم سرویس نمخوام خودم میارمش یه روز در میون باشه و..رفت تو کلاس خوشحالو خندون ..................10 دقیقه بعد .هنوز 10 دقیقه نگذشته بود که با چشم  غم الود من و صدا کرد که مامان به یعنی بریم چند بار ازش پرسیدم مامان نمی خوای بری پیش بچه ها بازی کنین گفت نه به همین راحتی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)