ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
زهرا سادات طباطبایی یزدیزهرا سادات طباطبایی یزدی، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

دختر مهربون من

استخر

1394/5/13 11:30
نویسنده : مامانفاطمه
376 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا استخرها زیرچهار سال بچه ها رو راه نمیدن و من همیشه وقتی میرفتم وبچه هارو تو استخر می دیدممی گفتم پس کی ریحانه چهار سالش تموم می شه که با من بیاد تا این که چهار سال قمریش تموم شد رفتم به مسئول استخر گفتم قبول نکرد گفت چقد هولی و من با خاله نجمه رفتم به امید اینکه این بار دفعه اخر که من تنها میرم ولی دیروز که مامان جون زنگ زد که بریم  من به خاطر توصیه های دکترم از استخر و پیاده روی زیاد منع شدم تا بعد سونو که تکلیفاین دردهای زیردلم مشخص بشه اخه یه نی نی تو راه داریم و بلاخره دیروز برای اولین بار شما با مامان جون رفتین استخر و من فقط  مایو تو تنت کردم فرستادمت تو .بوس بوس و تو رفتی زیردوشبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)