ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
زهرا سادات طباطبایی یزدیزهرا سادات طباطبایی یزدی، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دختر مهربون من

دخترم کدبانو شده

1392/3/4 23:26
نویسنده : مامانفاطمه
133 بازدید
اشتراک گذاری
دارم لباسارو از توی ماشین لباس ش  پهن میکنم وسط کار رفتم یه دقیقه بعد برگشتم می بینم یه عالمه لباس ی ریحانه پهن با خودم میگم من که لباسای این ونشستم اینا چیه که دیدم داره بازم میاره لباس پهن کنه خانم رفته سر دراور لباسای کشورو آورده داره پهن میکه یه کشو تموم شده رفته سراغ کشو بعدی حالا تو این هاگیر واگیر اول باید سر خانم و گرم کنم از اینکه کارشو خراب میکنی ناراحت نشه ازطرفی حس مسولیتش خدشه دار نشه ازیه طرف لباسای خانم و جم کنم بعد لباسا رو پهن کنم حالا خودت فکر کن تکلیف غذای رو گاز چی بشه خوبه..بچه داری یه دیگه این روزام وقتی میگذره تبدیل به خاطره میشه به امید اون روز البته هنوز مطمین نیستم.دوست دارم اون روز بیاد یا نه.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)